Pervežimai

Dėmesio! Vidinių skrydžių bilietuose, pavardės pakeitimas galimas tik su 100% bauda.

SVARBI INFORMACIJA TURISTAMS, KURIE ATVYKSTA Į PUKETĄ PER BANKOKĄ

Prašome atkreipti dėmesį! Turistų sutikimas Puketo oro uoste:

  • Išėję iš lėktuvo, turistai pakliūna į oro uosto pastatą kur turi praeiti pasų kontrolę.
  • Po pasų kontrolės pasiima bagažą.
  • Išeinant iš atvykimo zonos vyksta muitinės kontrolė. Dažniausiai turistai ją praeina be patikrinimo, tačiau kai kuriuos gali patikrinti atrinktinai.
  • Vėliau griežtai išeina per  per Nr. 2 vartus (GATE 2). Tik prie šitų vartų Jus pasitinka TEZ TOUR atstovas su lentelėmis.
  • Esant nenumatytiems atvejams galima paskambinti į turistų pagalbos tarnybą (+66 81 091 50 50; vietinis numeris: 0 81 091 50 50). Arba kreiptis į oro uosto darbuotojus( paprašyti paskambinti, norint gauti tolimesnius nurodymus).

Dėmesio! Turistai su gyvūnais į grupinius pervežimus neleidžiami!

Nuo 2014 metų spalio 1 dienos turistams, keliaujantiems į Patają arba į Phuketą su vaikais, individualiuose pervežimuose, mikroautobusuose suteikiama nemokama «Vaikiškos kėdutės» paslauga.
Suteikiamos sąlygos:
Vaikų amžius - nuo 0 iki 7 metų.

Kelialapio (vaučerio) pastabose būtina nurodyti "baby car seat" ir vaiko amžių.



TEZ TOUR atstovai oro uoste

I. Turistų, atvykstančių reguliariais skrydžiais, pasitikimas oro uoste

Išėję iš lėktuvo, turistai pakliūna į oro uosto pastatą kur turi praeiti pasų kontrolę.

  • Po pasų kontrolės pasiima bagažą.
  • Išeinant iš atvykimo zonos vyksta muitinės kontrolė.
  • Išėjus iš muitinės kontrolės zonos būtina kreiptis į atstovus su TEZ TOUR lentelėmis.

II. Turistams, užsisakiusiems VIP pervežimą, paslauga teikiama individualiu VIP klasės transportu, pagal rezervacijos sąlygas. Taip pat teikiama paslauga – sutikimas su vardine lentele prie oro uosto išėjimo (būtina laišku informuoti apie sutikimo su vardine lentele būtinumą).

III. Individualiu pervežimo metu važiuojama į vieną arba du kaimyninius viešbučius, su galimybe priimti kitus turistus, bet be numatyto lydinčiojo gido.

IV. Įprastiems individualiems pervežimams teikiami mikroautobusai su kondicionieriais. Lengvuosius automobilius arba bet kokį kitą transportą būtina užsisakyti iš anksto.

V. Jeigu turistai atskrenda ne su TEZ TOUR kompanijos reisais, prašymas pranešti visus reiso numerius su raidiniu reiso kodu. Be šio kodo mes ne visada galime sužinoti atvykimo ir išvykimo laiką ir, atitinkamai, negalime garantuoti turistų sutikimo laiku.
VI.Turistai, keliaujantys į salas per Bankoko oro uostą, po pasų kontrolės ir bagažo atsiėmimo taip pat kreipiasi į TEZ TOUR atstovus. Jeigu turistai patys keičia vidinį reisą, apie tai būtina perspėti kompanijos atstovus, kad būtų laiku organizuotas pervežimas atvykstamame regione

VII. Turistų išvykimo procesas:

  • Dienąprieš išvykstant (po 20:00 val) grupiniam pervežimui teikiama informacija apie išvykimo iš viešbučio laiką viešbučio informacijos stende arba informacinėje kompanijos knygoje esančioje viešbučio registratūroje. Laikas skiriamas pagal atvykimo į oro uostą laiką iki registracijos į reisą pradžios, tai yra likus 3 – 4 val. iki skrydžio.
  • Turistams, užsisakiusiems individualų pervežimą, informacija teikiama viešbučio gido į turistų numerius. Laikas skiriamas pagal atvykimo į oro uostą laiką iki registracijos į reisą pradžios, tai yra likus 3 – 4 val. iki skrydžio. Turistai, užsisakę individualų pervežimą, pageidaujant gali patys paskirti išvykimo iš viešbučio laiką, leidžiamose ribose.
  • Išvykimo dieną, nurodytu laiku atvyksta autobusas su gidu, su sąlyga, kad jo neužlaikys turistai iš prieš tai esančio viešbučio. Jeigu turistas laiku neišėjo prie savo autobuso, atstovas dar kurį laiką laukia, ir išvažiuoja į kitą viešbutį pasiimti turistų, kad nepavėluotų į oro uostą. Pavėlavę turistai savarankiškai vyksta į oro uostą.
  • Atvykus į oro uostą TEZ TOUR kompanijos atstovai palydi turistus iki registracijos langelių. Turistai savarankiškai registruojasi į reisą.
  • Po registracijos turistai praeina pasų kontrolę.
  • Galima aplankyti Duty Free parduotuves.
  • Po visų šių procedūrų turistai laipinami į lėktuvą.

VIII. Vykstant iš viešbučio į viešbutį informacija išdėstoma informacijos stende arba informacinėje knygoje esančioje viešbučio registratūroje, išvykimo išvakarėse.

IX. Visą informaciją apie pervežimo laiką turistai gali patikslinti arba sužinoti pas viešbučio gidą arba ,,karštos linijos“ telefonu +6681-914-0158 Bankoke, +6681-151-8844 Patajoje, +6687-135-4440 Samujyje, +6681-091-5050 Phukeke.

TEZ TOUR kompanija neatsako už paliktus daiktus autobuse, apie tai turistams dažnai primena gidai.

 

Paskutiniai pakeitimai: 2017.03.01.


Automobiliai skirti VIP pervežimams (kai atvykstama užsakomuoju arba reguliariuoju skrydžiu):

 
 
 

Automobiliai skirti individualiems pervežimams (kai atvykstama užsakomuoju arba reguliariuoju skrydžiu):

 
 

Grupinių pervežimų (kai atvykstama užsakomuoju skrydžiu) transportas:

 
   

Vilkite vėliavą į norimą vietą žemėlapyje
OK
Lankytojų patogumui, norint teikti asmeninę informaciją, įsiminti asmeninius pageidavimus ir svetainės nustatymus, mūsų svetainėje naudojami slapukai ir kitos panašios technologijos. Norėdami naudotis svetaine, turite patvirtinti savo sutikimą naudoti nurodytas technologijas. Išsamiau
Sutinku